vrijdag 27 maart 2015

Daar is die dan!! | Zwanger & Baby


Hallo lieve lezers, 


Sorry voor mijn lange afwezigheid, maar afgelopen zaterdag 21-03-2015 om 13:54 is onze knappe bink ter wereld gekomen. Zoals jullie misschien wellicht wel weten was ik pas op 02-04-2015 uitgerekend. Dus de knapperd is bijna 2 weken te vroeg ter wereld gekomen maar met zijn 51 cm en 3720 gram zeker geen kleintje en mag ik denk ik blij zijn dat hij eerder ter wereld is gekomen! 

                            Mason Lennon Max 

Onze mooie Mason doet het erg goed en met mijzelf gaat het na bijna een week ook goed, ik zou binnenkort mijn bevallings- verhaal hier ook op zetten, kan jullie nu al vertellen dat die behoorlijk heftig was maar dat ik het zo weer over zou doen! :)

Ik hou het kort, omdat ik gewoon geen tijd heb om lang te bloggen, de volgende voeding staat alweer voor de deur (ik geef borstvoeding, dus mama moet met elke voeding meedoen elke 3 uur) 
Omtrent het plaatsen van foto's van onze knappe bink, ben ik nog niet helemaal uit dus hier zou ik dan ook de komende dagen over nadenken. Het heeft zo zijn voor en tegens, zullen we maar zeggen.

Voor nu hou ik het dus voor gezien en ga ik de kleine weer voeden en lekker met hem knuffelen. Ik hoop dat ik snel meer tijd vind om weer te gaan bloggen maar dat moet ik allemaal even wat meer gaan plannen! 

Tot snel lieve volgers!

Liefs Lieke

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere mooie tijd ! Liefs Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie stoere ventje, geniet lekker van de komende tijd.
    Het bloggen komt wel weer, je krijgt het de komende tijd nog druk genoeg.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!! Wa een fijn nieuws. Goed om te horen dat alles goed gaat en geniet lekker samen en succes met de nachtvoedingen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, geniet van elkaar.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie zoon Lieke! Hoera! Veel geluk, geniet ♡

    BeantwoordenVerwijderen