woensdag 1 april 2015

Naam keuze | Baby

Vandaag wil ik jullie vertellen over onze naamkeuze voor onze zoon. Zoals jullie al konden lezen heet hij: Mason Lennon Max. We hebben niet voor niks voor 3 namen gekozen en ook wij hebben lang moeten nadenken over zijn naam. Want ja, hij draagt het toch zijn hele leven mee zeg maar.





De naam Mason stond al erg lang op ons "namenlijstje". We vinden dit beide een hele stoere naam en we waren ook blij dat het niet een veel voorkomende naam is. We kwamen op deze naam door het zoontje van Kourtney Kardashian, deze heet namelijk ook Mason, sindsdien waren we ervan overtuigd dat onze zoon zo zou gaan heten. Maar alleen Mason vonden wij persoonlijk een beetje saai.

Maandenlang heb ik lopen zoeken naar leuke namen in combinatie met onze naam. We wilden misschien wel gaan vernoemen maar wie en hoe blijft dan altijd de vraag natuurlijk. Toen kwam ik op een gegeven moment bij de naam Lennon aan, wat een super leuke naam en zeker omdat mijn zwager (die ons gekoppeld heeft, dus zonder hem was Mason er nooit geweest) Lennard heet. Dus nummer 2 was ook binnen.

En dan nog de naam Max, kan ik heel kort over zijn; zo heet mijn vader. Dan moet je het natuurlijk nog in de goede volgorde zetten. Ik vond Mason Max Lennon niet klinken, zeker niet in combinatie met zijn achternaam (welke ik hier niet neer ga zetten, iets moet nog prive blijven). Het was wel lastig, omdat we mijn schoonvader niet hebben vernoemd, maar dit komt omdat ik gewoon vond dat ik daar niet iets leuks van kon maken en hij heeft natuurlijk ook al zijn achternaam. Dus ik vond het zoals het nu is; Mason Lennon Max achternaam het mooist!

Misschien ook nog wel leuk om te vertellen; andere namen die op ons lijstje stonden waren Milan (kwam echter te vaak voor), Mees (toch net te Nederlands), Liam (Mason was toch leuker in onze ogen)

Hoe zijn jullie op de namen van jullie kids gekomen? En vonden jullie het moeilijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten