zondag 15 maart 2015

Broekje bestempelen | DIY

Een tijdje geleden zag ik een leuke post voorbij komen van Pauline PSNIM over het maken van stempels en om deze stempels te gebruiken om leggings te maken. Onder deze link kan je precies zien hoe je het moet aanpakken en wat je ervoor nodig hebt; DIY gestempelde legging
Ik dacht dit wil ik zelf proberen! Zo gezegd, zo gedaan.. Eerst heb ik alles wat je ervoor nodig hebt moeten aanschaffen:
- Legging van de HEMA
- Gummen van de HEMA
- Inkt van Noeks
- Guts van Noeks




Hieronder een kort verslag, uiteraard met foto's. Voor de uitgebreide versie verwijs ik jullie echt door naar de blog van Pauline, ze heeft het namelijk erg duidelijk omschreven.

De kleuren inkt die ik heb uitgekozen.

Teken een figuur op de gum, ik heb gekozen voor een diamant vorm.


Guts vervolgens de vorm uit in de gum en zorg ervoor dat er voldoende inkt op je stempel zit!
Vervolgens is het stempelen maar, in welk patroon jij het zelf wilt, dus juist veel of minder druk, de keuze is aan jou!

Eind- resultaat!


Zoals jullie kunnen zien zijn de stempels niet overal even dik gezet en is het niet overal dezelfde kleur. ikzelf vind dit niet erg, poging nummer 2 (legging van de win-actie) ging al veel beter, dus het is een kwestie van oefenen.

Poging nummer 2
Wat vinden jullie ervan? En gaan jullie het zelf ook proberen?

Liefs Lieke

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de DIY met de gestempelde legging hebt gemaakt! Ik vind het er zo ook best leuk uitzien hoor. Enneh oefening baart kunst zeggen ze toch altijd ;)
    Lief dat je een linkje naar mij hebt geplaatst, dankjewel :)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super leuk! En komt me bekend voor haha.

    BeantwoordenVerwijderen