woensdag 18 maart 2015

Kraamtraktatie | Zwanger

Ik heb er lang over nagedacht wat ik de visite zou geven wanneer zij op kraamvisite komen.. Waar je al niet over na moet denken.. Beschuit met muisjes vond ik zo standaard maar ja het moet ook weer niet te ingewikkeld worden aangezien ik er waarschijnlijk weinig puf voor heb om het te maken in mijn kraamweken en mijn vriend niet een bepaald bakwonder is. Dus ik ging op zoek op Pinterest voor leuke ideetjes, maar alles was zo ingewikkeld en zou zoveel tijd gaan kosten. Dit moet simpeler, dus ik her ervoor gekozen om voor het volgende te gaan;

Cake met slagroom en muisjes.

Caketaart met slagroom en muisjes

Ik wil dus zelf cake gaan maken en wanneer er visite komt deze mooi gaan maken met slagroom en muisjes. In het weekend, wanneer er bijvoorbeeld veel mensen komen wil ik een caketaart maken en deze een beetje leuk gaan aankleden zodat het er leuk feestelijk uit ziet! 

Volgens mij heb je hier ook helemaal niet veel voor nodig, alleen maar;
- Cakemix
- Ingrediƫnten cakemix
- Slagroom
- Muisjes

Dit gaat het dus voor ons worden, binnenkort kan ik wel alvast wat spulletjes (welke niet snel over datum gaan) gaan kopen. 

Wat hebben jullie, jullie kraamvisite gegeven? Ben erg benieuwd!

Liefs Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten