woensdag 8 april 2015

Kilootjes minder! | Mama

Deze blog maak ik 2 weken na mijn bevalling. Waar gaat het om zal je zeggen? Je hebt een mooie gezonde zoon en afvallen komt vanzelf wel. Maar nee, ik baal ervan dat ik niet mijn oude figuur heb en dat ik niet alles aan kan wat ik in mijn kast heb hangen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik altijd wel periodes heb dat ik dan weer wat dikker ben en dan weer lekker ben afgevallen. Noem mij maar gerust een jojo, maar na 9 maanden lang met een hele dikke buik te hebben rondgelopen vind ik het tijd om weer in shape te komen, zeker met de zomer in zicht en aangezien ik in september wel weer in een bikini wil (dan willen we er lekker even uit met zn drietjes).

Zomer 2013 (bruidsmeisje op een bruiloft), hier was ik tevreden over mijn lichaam.
Dit wordt weer mijn streven.


Maar dit alles gaat natuurlijk niet vanzelf en waar ik normaal als ik wil afvallen  als een malle ga sporten, moet ik daar nu nog 4 weken mee wachten. En ja dat vind ik eigenlijk wel jammer maar goed het is niet anders. Dus ik zou voor nu even iets anders moeten zien te vinden. Ik wil lekker veel gaan wandelen met de kleine, zeker elke dag minstens een half uurtje naar buiten. Ook goed voor hem, die frisse lucht en dus ook voor mama.

Maar goed, concrete doelen heb ik eigenlijk niet, omdat ik gewoon niet weet hoeveel ik nu weeg en woog. Haha! Ik heb bij de vk maar 2 keer op de weegschaal gestaan en dat was in het begin. Mijn verwachting is dat ik 15 kg ben aankomen, maar zeker weten doe ik dat dus niet. Ook weet ik niet hoeveel daarvan nog is overgebleven nu. Ik pas wel weer wat van mijn oude broeken en weet dus wel dat ik de goede kant op ga. Maar ik wil gewoon weer blij zijn met mijn lichaam dat wordt mijn streven! Ik wil jullie over een tijdje weer een update geven over hoe het afvallen gaat en ik hoop natuurlijk dat ik dan weer een beetje richting bovenstaande foto ga. Ik ben benieuwd hoe het me vergaat, afvallen met een baby. Hoe ga ik dit allemaal in mijn leven met baby toepassen. Dat zou ik jullie vertellen als ik het zelf ook weet, haha.

Liefs Lieke

1 opmerking:

  1. According to Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds less than we do.

    (By the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    TAP this link to reveal if this quick questionnaire can help you release your real weight loss possibility

    BeantwoordenVerwijderen