zaterdag 4 april 2015

Schleich aankoop | Shopping

Al een aantal weken geleden, voordat Mason geboren was, had ik een bestelling gedaan bij de webshop van Schleich; Schleich Webshop Voor wie dit merk en diertjes niet kent, moet maar snel even op de site kijken! Ik zocht nog wat decoratie voor op zijn kamertje en wilde wat speelgoed toevoegen, omdat het toch een babykamer is en het anders zo serieuze bedoeling zou worden. Ik had deze diertjes een keer bij de V&D gezien en hield het in mijn achterhoofd. De dieren van Schleich zijn er al vanaf een paar euro, dus altijd een leuk kado!




Ze hebben hele leuke diertjes, die naar mijn mening wel erg realistisch zijn en er is erg veel keuze! Zo kan je kiezen uit dieren die komen uit Afrika, Amerika, Australie en Europa. Ik vind dat de gaafste dieren toch wel uit Afrika komen, misschien ook wel omdat we hier op vakantie zijn geweest anderhalf jaar geleden en we (bijna) alle dieren in het echt hebben gezien. De Zebra is altijd al mijn favoriet geweest, maar sinds ons bezoek aan Zuid-Afrika al helemaal. Daarom was het voor mij ook geen moeilijke keuze , ik koos dus voor de Zebra. Ik heb zowel het mannetje als het vrouwtje besteld en zo had ik ze al de volgende dag binnen. Hierbij een paar leuke plaatjes van hoe de zebra's er nu bij staan in de vensterbank van Mason.





Leuk he? Kenden jullie deze dieren al en wat vinden jullie ervan? Ik vind het echt leuk staan en vind het ook leuk dat ik het een soort van kan sparen en dus altijd iets kleins weet wat ik aan mensen kan vragen.

Liefs Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten