vrijdag 10 april 2015

Wishlist en plannen tuin | Tuin

Wij of beter gezegd ik had grootse plannen met onze tuin dit voorjaar, ik wilde nieuwe tegels,  terras, overkapping en ga zo maar door. Toch lijkt het me niet handig met die kleine nu om de tuin overhoop te halen en ik weet eigenlijk ook niet helemaal wat ik dan precies zou willen.

Wel wil ik voor aankomende zomer nog wat dingen aanschaffen voor de tuin zodat wij en ook onze kleine man lekker van de zomer in onze eigen tuin kunnen gaan genieten. Vorig jaar toen we dit huis hadden gekocht hadden we gelijk al een lounge set aangeschaft zodat we alvast wat hadden en de eerste zomer door konden. Maar nu wil ik nog wat andere dingen zodat onze tuin steeds meer onze tuin wordt.





De volgende dingen (groot en klein) staan bij mij op de planning:
- voor de bakken die er al zijn, een betere omheining voor maken, voor zowel voor als achter. (Tuincentra/action) €20
- nieuwe solar lampjes neerzetten. (Action) €20
- eettafel set kopen voor achter. (Kwantum) €300
- bankje kopen voor voor. (Praxis) €100
- zwevende parasol voor achter kopen. (Kwantum) €50
- heater/buitenverwarming kopen. (Kwantum/Praxis) €75
- accessoires en bloemetjes (divers) €50

Hiervoor heb ik ook een begroting gemaakt, daar ben ik nogal van als boekhouder, haha. (Wat achter de planning staat) Dit wil ik eigenlijk deze maand wel gerealiseerd hebben. Ik houd jullie op de hoogte! Ik zou ook voor en na foto's plaatsen wanneer het allemaal klaar is.

Liefs Lieke

1 opmerking:

  1. Slim om alvast een wensenlijst te maken. Zeker met het weer van gister krijg ik ook zin om de tuin net wat meer aan te kleden:-). Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen