zondag 8 februari 2015

Wishlist babykamer februari | Shopping

Ik wil een beetje structuur gaan toebrengen aan mijn blog. Zo wil ik gaan werken met verschillende categorieën, denk hierbij aan artikelen die vallen onder;
- Ons huisje
- Zwanger zijn
- Shopping
- DIY
- Dagje weg

Zo zouden er in de loop van de tijd steeds meer categorieën bij komen en mijn blog steeds meer vorm krijgen en veranderingen ondergaan. Voor nu wil ik jullie wat spulletjes laten zien, die op mijn wishlist staan voor onze kleine Klaas (zo heet hij nu hij nog in mijn buik zit ;) ) het ene zou ik heel graag zo snel mogelijk willen hebben, maar er zijn ook dingen die ik pas zou gaan aanschaffen wanneer kleine Klaas kan lopen/spelen.

#1
Tipi tent


Benieuwd naar de rest? Klik dan op lees meer..



Welke het gaat worden, en welke kleur weet ik nog niet, maar er is genoeg keuze en ik vind ze zo leuk! De eerste heb ik gevonden op deze site: Tipi 1 Lijkt me dat kids hier zo leuk in kunnen spelen en hun fantasie los kunnen laten. En de tweede tipi heb ik gevonden op Tipi 2. Ze zijn niet goedkoop, maar het lijkt me dat ze zoveel jaren meegaan en hun geld wel waard zijn. Ze kosten overal minimaal €100.00


#2
Wheelybug




Waarschijnlijk kennen jullie deze leuke diertjes al, het zijn loopwagentjes voor de kleintjes. ik vind ze zo leuk en er zijn zoveel leuke uitvoeringen dat ik nog niet kan kiezen.. Ze zijn €69.95 en bij veel kinderwinkels te verkrijgen, ook online bij bijvoorbeeld; Wheelybug
Nu neigt mijn keuze te gaan naar de koe, omdat die vrij neutraal is en hij ook beter in mijn interieur past (ja sorry, ben niet van de vele kleurtjes..)


#3 
Aden & Anaïs swaddle doeken



Deze swaddle doeken zou ik wel graag snel willen hebben, aangezien we die ook snel na de geboorte van Klaasje nodig zouden hebben. We hebben zat hydrofiele doen hoor, maar deze vind ik wel erg mooi en ze zijn lekker groot. Goedkoop zijn ze zeer zeker niet €45.00 per 3. Ze zijn bij verschillende babywinkels te koop, ook online natuurlijk.


#4
Baby kledingrekje



En tot slot een leuk kledingrekje voor Klaasje, zodat ik makkelijk leuke setjes kan maken en leuke foto's kan maken voor mijn blog. Tuurlijk heeft hij al een kast waar al zijn kleding in hangt maar het lijkt me zo schattig om een apart rekje er nog naast te hebben. Ik heb verschillende uitvoeringen gevonden online, maar ik kijk nog even verder naar de perfecte! Hij moet namelijk ook een beetje stoer zijn, hebben jullie nog goede tips? Anders moet ik misschien zelf weer gaan knutselen..

Zo dat was mijn wishlist voor nu, het zijn wel wat duurdere dingen maar daar kunnen we natuurlijk voor sparen en het hoeft allemaal niet morgen in huis te zijn. Wat vinden jullie van mijn wishlist?

Liefs Lieke





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten