woensdag 4 februari 2015

Babyshower | Zwanger

Hi lezers,

Vandaag is het alweer woensdag en ben ik nog steeds aan het nagenieten van mijn babyshower die ik afgelopen zondag 01-02-2015 had. Mijn zus, moeder en een vriendin hadden echt een geweldige dag georganiseerd.

Ik had wel verwacht dat ik een babyshower zou krijgen, maar zo mooi en groots echt totaal niet. Vorig jaar hadden we er één georganiseerd voor mijn zus (ik ben precies een jaar later zwanger geworden) Ik zou jullie even vertellen hoe het ging afgelopen zondag.




Melvin en ik slapen op zondag meestal lekker uit, maar Melvin moet wel voetballen op zondag dus we moeten er op een gegeven moment wel echt uit. Maar afgelopen zondag ging het voetbal natuurlijk niet door, maar Melvin zette wel zijn wekker zaterdagavond. Wat ik al vrij verdacht vond, Melvin is namelijk echt heeel erg van het uitslapen en we hadden toch niks op de planning staan. Maar goed ik liet het maar gaan..

Zondagmorgen was ik al vroeg wakker, voor de wekker en Melvin ging ineens snel zijn bed uit om ontbijt te maken (erg uniek). Hij zei we kunnen zo wel even naar de Prenatal en Babydump, leuk maar toch was er iets.. We reden rond 1 uur weg en hij ging gelijk al verkeerd. Maar ook weer niet de goede kant op naar mijn ouders (ik ging ervan uit dat mijn babyshower hier gehouden zou worden). Op een gegeven moment reden we richting mijn werk (was de goede kant op, toen we eenmaal verkeerd waren gereden naar de winkels toe) dus dit vond ik niet raar. Echter wel toen hij ineens afsloeg naar rechts naar mijn werk. We hebben bij mij op het werk een aparte ruimte en daar werd het gehouden. Ik zag allemaal bekende auto's staan en alles viel op zijn plek.

Mijn moeder was buiten om mij mee te nemen naar binnen en daar zag ik zulke mooie dingen en alle lieve mensen (vrouwen) die ik er graag bij wilde hebben. Ik heb nog zeker 10 minuten daar maar gestaan en gekeken, ik was in shock! We hebben verschillende spelletjes gedaan, ik dacht misschien is het wel leuk op dit te benoemen zodat het wellicht jullie ook inspiratie geeft:

- met heeeeel veeeel enkele sokjes in 3 minuten tijd met één hand paren maken.
- luiers ruiken met verschillende geurtjes.
- foto's vroeger en nu raden (iedereen had een foto van vroeger en nu opgestuurd en deze hadden ze geplastificeerd) wanneer ik iemand goed had geraden, kreeg ik het kadootje.
- Hints, natuurlijk met kinderwoorden (wie wilde kreeg een plaatje van mijn moeder en die moesten zij uitbeelden, waarna ik moest raden)
- estafette spel met een ballon onder shirt en een balletje tussen de knieën en deze in een potje "poepen".

Voor de rest hadden zo nog andere activiteiten, die er omheen waren:

- rompertjes tekenen/kleuren voor de kids.
- datum raden door middel van een kinderwagentje op een de kalender te plakken met naam.

Voor de rest hadden ze ook nog erg hun best gedaan op de heerlijke hapjes en heb ik super leuke kadootjes gekregen! Echt een super dag! Hieronder een paar mooie foto's;


















Ik was er echt super blij mee en het was zo mooi versierd! Helemaal in mijn stijl en in de stijl van de babykamer (ook deze komt snel langs!) 

Liefs Lieke

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit Lieke, fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    Weer een mooie herinnering er bij.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verwennerij. En zo'n tafel vol met cadeautjes. Echt een leuke verrassing. Dat wordt nog lang nagenieten voor je.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt hele leuke foto's hoor. Het ziet er ook echt heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen